Okładka książki The Innovator's Dilemma, with a New Foreword

The Innovator's Dilemma, with a New Foreword

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781647826765
EAN: 9781647826765
oprawa: Twarda
podtytuł: When New Technologies Cause Great Firms to Fail
format: 16.0x24.0cm
język: angielski
liczba stron: 320
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
107,94 zł
Cena detaliczna: 
134,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,80

Opis produktu

The bestselling classic on disruptive innovation by renowned author Clayton M. Christensen. His work is cited by the world's best-known thought leaders, from Steve Jobs to Malcolm Gladwell. In this classic bestseller--one of the most influential business books of all time--innovation expert Clayton Christensen shows how even the most outstanding companies can do everything right yet still lose market leadership. Now with a foreword by Marc Benioff, the cofounder and CEO of Salesforce, Christensen explains why most companies miss out on new waves of innovation. No matter the industry, he says, a successful company with established products will get pushed aside unless managers know how and when to abandon traditional business practices. Offering both successes and failures from leading companies as a guide, The Innovator’s Dilemma gives you a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation. Sharp, cogent, and provocative--and consistently noted as one of the most valuable business ideas of all time--The Innovator’s Dilemma is the book no manager, leader, or entrepreneur should be without.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj