Harvard Business Review

Okładka książki The Burnout Challenge
A Forbes Best Business Book. “Vital reading for today’s and tomorrow’s leaders.” ―Arianna Huffington “Burnout seems to be everyone’s problem, and this book has solutions. As trailblazers in burnout research, Christina Maslach and Michael L
19% rabatu
73,39
91,00 zł
niedostępny
Okładka książki Mind of the Leader
Join the global movement that's making corporations more people-centric to achieve great results. The world is facing a global leadership crisis. Seventy-seven percent of leaders think they do a good job of engaging their people, yet 88 per
19% rabatu
108,07
134,00 zł
niedostępny
Okładka książki Net Positive
Net Positive
wysyłka: niedostępny
Runaway climate change and rampant inequality are ravaging the world and costing a fortune. Who will help lead us to a better future? Business. These massive dual challenges--and other profound shifts, such as pandemics, resource pressures,
19% rabatu
47,58
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki The Innovator's Dilemma, with a New Foreword
The bestselling classic on disruptive innovation by renowned author Clayton M. Christensen. His work is cited by the world's best-known thought leaders, from Steve Jobs to Malcolm Gladwell. In this classic bestseller--one of the most influ
19% rabatu
108,07
134,00 zł
niedostępny
Okładka książki The Innovator's Solution, with a New Foreword
The New York Times bestseller and seminal work on disruption--for every company seeking new growth. Clayton Christensen's bestselling book, The Innovator's Dilemma, introduced the groundbreaking idea of disruptive innovation, revealing how
19% rabatu
108,07
134,00 zł
niedostępny
Okładka książki Playing to Win
Playing to Win
wysyłka: niedostępny
This is A.G. Lafley's guidebook. Shouldn't it be yours as well? Winning CEO A.G. Lafley is now back at the helm of consumer goods giant Procter & Gamble. If you want to know the strategy he'll use to restore P&G to its former dominance--rea
19% rabatu
108,07
134,00 zł
niedostępny
Okładka książki Fusion Strategy
Two world-renowned experts on innovation and digital strategy explore how real-time data and AI will radically transform physical products--and the companies that make them. Tech giants like Facebook, Amazon, and Google can collect real-ti
19% rabatu
108,07
134,00 zł
niedostępny
Okładka książki Blue Ocean Strategy, Expanded Edition
Blue Ocean Strategy, Expanded Edition
Autor: Kim W. Chan
wysyłka: niedostępny
The global phenomenon that has sold over 4 million copies, is published in a record-breaking 47 languages and is a bestseller across five continents—now updated and expanded with new content. Named by Fast Company as one of the most influen
19% rabatu
99,20
123,00 zł
niedostępny
Okładka książki All-in On AI
All-in On AI
wysyłka: niedostępny
A Wall Street Journal bestseller A Publisher's Weekly bestseller. A fascinating look at the trailblazing companies using artificial intelligence to create new competitive advantage, from the author of the business classic, Competing on Anal
19% rabatu
106,46
132,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj