Curtis TonyMarketing dla studentów kierunków technicznych
Autor:
Curtis Tony
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
- elementy marketing-mix,
- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie now
17% rabatu
49,21 zł
59,00 zł
niedostępny
Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor:
Curtis Tony
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie no
27% rabatu
43,16 zł
59,00 zł
niedostępny
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Autor:
Curtis Tony
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleni
19% rabatu
63,71 zł
79,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|