Okładka książki Marketing dla studentów kierunków technicznych

Marketing dla studentów kierunków technicznych

Autor: Curtis Tony
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326444975
EAN: 9788326444975
oprawa: Miękka
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 483
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
43,05 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,05

Opis produktu

W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: * współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, * elementy marketing-mix, * główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe. Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych,
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj