Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor:
Curtis Tony
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326444975
EAN:
9788326444975
oprawa:
Miękka
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
483
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
43,16 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,05 zł
Opis produktu
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych,
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|