Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor:
Curtis Tony
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326479991
EAN:
9788326479991
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.5cm
język:
polski
Seria:
SERIA AKADEMICKA
liczba stron:
482
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
17% rabatu
49,21 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,09 zł
Opis produktu
W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
- elementy marketing-mix,
- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|