CZŁOWIEK I SPOŁECZEŃSTWOCzłowiek i Społeczeństwo Tom XLI, Religion and religiosity in the processes of modernizator
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
„Człowiek i Społeczeństwo” to czasopismo naukowe Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, wydawane jest w wersji papierowej i elektronicznej. Koncentruje się ono na problemach jednostki i ludzkich społeczności w
17% rabatu
18,99 zł
23,00 zł
niedostępny
Człowiek i społeczeństwo XXXVII Miasta i migracje
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
W naukach społecznych nieustającym zainteresowaniem cieszą się studia nad miastem oraz badania migracji ludzkich. Niniejszy tom czasopisma „Człowiek i Społeczeństwo” pokazuje możliwości ich połączenia. Dzięki temu powstaje spójny obraz zwią
19% rabatu
13,69 zł
17,00 zł
niedostępny
Prezentowany numer poświęcony refleksji nad sensem i znaczeniem baz danych dzisiaj, a także specyficznym problemom, których one obecnie dostarczają, został oparty na wielogłosie przedstawicieli nauk przyrodniczych i ścisłych, teoretyków ora
17% rabatu
18,98 zł
23,00 zł
niedostępny
Człowiek i Społeczeństwo XXXV/1 European Universities: Changing Roles and Functions in New Environments
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
Człowiek i Społeczeństwo XXXV/1 European Universities: Changing Roles and Functions in New Environments.
17% rabatu
24,76 zł
30,00 zł
niedostępny
Obraz, jaki wyłania się z zebranych tekstów, jest o tyle interesujący, że przekonuje o żywotności zarówno ujęć raczej tradycyjnych, które „trzymają się mocno”, jak i tych, które sytuowały się dotąd na marginesach refleksji filmoznawczej. Pr
17% rabatu
29,72 zł
36,00 zł
niedostępny
MICHAŁ STASIAKIEWICZ
Psychologiczne problemy społecznej reklamy
DOBROSŁAWA BARTKOWSKA-NOWAK
"Marketing wartości społecznych "jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowych
WIESŁAW BANACH
Czy możliwy jest "market
19% rabatu
25,37 zł
31,50 zł
niedostępny
Artykuły:
EDWARD JELIŃSKI, Kościół katolicki wobec problemu okrucieństwa w Europie XX wieku
SŁAWOMIR SPRINGER, Protestancki osąd chrześcijaństwa w świetle jego spotkania z religiami światowymi
MAREK KWIECIEŃ, Rosyjski Kościół prawosławny
45% rabatu
19,36 zł
35,20 zł
niedostępny
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie (MAREK KRAJEWSKI)
Siła słabych więzi
RAFAŁ DROZDOWSKI
„Siła słabych więzi”, czyli (jeszcze raz) o maskującym języku socjologii
IWONA PRZYBYŁ
Seks-zabawa w gimnazjum. Znaczenie ulotnych relacji
PAWEŁ WYBORSKI
Towar
19% rabatu
19,33 zł
24,00 zł
niedostępny
Ryszard Wiśniewski: O trudnościach wpływania etyki na moralność, czyli o różnych wymiarach i granicach absolutyzacji i deabsolutyzacji etyki
Zbigniew Kwieciński: Epidemie społeczne w środowisku akademickim
Jacek Sójka: Problem możliwości et
30% rabatu
32,00 zł
45,40 zł
niedostępny
Marian Golka: Czym bywa tożsamość?
Michał Nowosielski: O tożsamości zbiorowej w ruchach społecznych
Marcin Adamczak: Kategoria tożsamości w perspektywie konstruktywizmu społecznego
Piotr Cichocki: Tożsamość narodowa a post-narodowa konstela
29% rabatu
33,19 zł
47,05 zł
niedostępny
MICHAŁ IWASZKIEWICZ
Tradycja i nowoczesność polskich uczelni - aspekty kryzysu rozwojowego
ZBIGNIEW DROZDOWICZ
Zadania dla polskich uczelni i polskich uczonych
ZBIGNIEW STACHOWSKI
Akademicki etos i pieniądze
GRZEGORZ DZIAMSKI
Akademia pr
20% rabatu
23,01 zł
28,60 zł
niedostępny
Michał Bilewicz: Autostereotyp narodowy i jego konsekwencje: perspektywa psychologii stosunków międzygrupowych
Waldemar Domachowski: Stereotyp żebraka
Magdalena Djament: Miejsce żebrania a efektywność działań żebraka
Monika Obrębska: Myślen
19% rabatu
21,15 zł
26,25 zł
niedostępny
Człowiek i Społeczeństwo t.31 Intercultural Dialog on Trust
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
Hanna Mamzer: The Role of Trust in Multicultural World
Said Mentak: Dialogue and Difference: an Islamic Perspective
Marta Kosińska: Intercultural Internet: Trust Performing Strategies
Mariusz Sak: Deaf Culture, Hearing Culture. The Trust on
17% rabatu
19,06 zł
23,10 zł
niedostępny
Wprowadzenie
WIESŁAW BANACH
Etos Wielkopolan. Reaktywacja?
PIOTR LANDSBERG
Finansowanie kultury w Wielkopolsce
EWA OBRĘBOWSKA-PIASECKA
Życie kulturalne w Wielkopolsce: najważniejsze zjawiska początku XXI wieku
MAGDALENA GRENDA
Teatry al
19% rabatu
24,36 zł
30,25 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|