CZŁOWIEK I SPOŁECZEŃSTWO

Opakowanie Człowiek i Społeczeństwo Tom XLI, Religion and religiosity in the processes of modernizator
„Człowiek i Społeczeństwo” to czasopismo naukowe Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, wydawane jest w wersji papierowej i elektronicznej. Koncentruje się ono na problemach jednostki i ludzkich społeczności w
17% rabatu
18,99
23,00 zł
niedostępny
Opakowanie Człowiek i społeczeństwo XXXVII Miasta i migracje
W naukach społecznych nieustającym zainteresowaniem cieszą się studia nad miastem oraz badania migracji ludzkich. Niniejszy tom czasopisma „Człowiek i Społeczeństwo” pokazuje możliwości ich połączenia. Dzięki temu powstaje spójny obraz zwią
19% rabatu
13,69
17,00 zł
niedostępny
Opakowanie Wizualne bazy danych
Wizualne bazy danych
wysyłka: niedostępny
Prezentowany numer poświęcony refleksji nad sensem i znaczeniem baz danych dzisiaj, a także specyficznym problemom, których one obecnie dostarczają, został oparty na wielogłosie przedstawicieli nauk przyrodniczych i ścisłych, teoretyków ora
17% rabatu
18,98
23,00 zł
niedostępny
Opakowanie Człowiek i Społeczeństwo XXXV/1 European Universities: Changing Roles and Functions in New Environments
Człowiek i Społeczeństwo XXXV/1 European Universities: Changing Roles and Functions in New Environments.
17% rabatu
24,76
30,00 zł
niedostępny
Opakowanie Nowe perpsektywy filmoznawstwa
Obraz, jaki wyłania się z zebranych tekstów, jest o tyle interesujący, że przekonuje o żywotności zarówno ujęć raczej tradycyjnych, które „trzymają się mocno”, jak i tych, które sytuowały się dotąd na marginesach refleksji filmoznawczej. Pr
17% rabatu
29,72
36,00 zł
niedostępny
Opakowanie Marketing wartości społecznych t.21
MICHAŁ STASIAKIEWICZ Psychologiczne problemy społecznej reklamy DOBROSŁAWA BARTKOWSKA-NOWAK "Marketing wartości społecznych "jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowych WIESŁAW BANACH Czy możliwy jest "market
19% rabatu
25,37
31,50 zł
niedostępny
Opakowanie Religia i religijność Europy
Artykuły: EDWARD JELIŃSKI, Kościół katolicki wobec problemu okrucieństwa w Europie XX wieku SŁAWOMIR SPRINGER, Protestancki osąd chrześcijaństwa w świetle jego spotkania z religiami światowymi MAREK KWIECIEŃ, Rosyjski Kościół prawosławny
45% rabatu
19,36
35,20 zł
niedostępny
Opakowanie Siła słabych więzi t.33
SPIS TREŚCI Wprowadzenie (MAREK KRAJEWSKI) Siła słabych więzi RAFAŁ DROZDOWSKI „Siła słabych więzi”, czyli (jeszcze raz) o maskującym języku socjologii IWONA PRZYBYŁ Seks-zabawa w gimnazjum. Znaczenie ulotnych relacji PAWEŁ WYBORSKI Towar
19% rabatu
19,33
24,00 zł
niedostępny
Opakowanie Człowiek i Społeczeństwo t.24
Ryszard Wiśniewski: O trudnościach wpływania etyki na moralność, czyli o różnych wymiarach i granicach absolutyzacji i deabsolutyzacji etyki Zbigniew Kwieciński: Epidemie społeczne w środowisku akademickim Jacek Sójka: Problem możliwości et
30% rabatu
32,00
45,40 zł
niedostępny
Opakowanie Człowiek i Społeczeństwo t.26
Marian Golka: Czym bywa tożsamość? Michał Nowosielski: O tożsamości zbiorowej w ruchach społecznych Marcin Adamczak: Kategoria tożsamości w perspektywie konstruktywizmu społecznego Piotr Cichocki: Tożsamość narodowa a post-narodowa konstela
29% rabatu
33,19
47,05 zł
niedostępny
Opakowanie Bariery rozwoju polskich uczelni t.28
MICHAŁ IWASZKIEWICZ Tradycja i nowoczesność polskich uczelni - aspekty kryzysu rozwojowego ZBIGNIEW DROZDOWICZ Zadania dla polskich uczelni i polskich uczonych ZBIGNIEW STACHOWSKI Akademicki etos i pieniądze GRZEGORZ DZIAMSKI Akademia pr
20% rabatu
23,01
28,60 zł
niedostępny
Opakowanie Człowiek i Społeczeństwo t.18
Michał Bilewicz: Autostereotyp narodowy i jego konsekwencje: perspektywa psychologii stosunków międzygrupowych Waldemar Domachowski: Stereotyp żebraka Magdalena Djament: Miejsce żebrania a efektywność działań żebraka Monika Obrębska: Myślen
19% rabatu
21,15
26,25 zł
niedostępny
Opakowanie Człowiek i Społeczeństwo t.31 Intercultural Dialog on Trust
Hanna Mamzer: The Role of Trust in Multicultural World Said Mentak: Dialogue and Difference: an Islamic Perspective Marta Kosińska: Intercultural Internet: Trust Performing Strategies Mariusz Sak: Deaf Culture, Hearing Culture. The Trust on
17% rabatu
19,06
23,10 zł
niedostępny
Opakowanie Strategicznie o kulturze w regionie
Wprowadzenie WIESŁAW BANACH Etos Wielkopolan. Reaktywacja? PIOTR LANDSBERG Finansowanie kultury w Wielkopolsce EWA OBRĘBOWSKA-PIASECKA Życie kulturalne w Wielkopolsce: najważniejsze zjawiska początku XXI wieku MAGDALENA GRENDA Teatry al
19% rabatu
24,36
30,25 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj