Opakowanie Marketing wartości społecznych t.21

Marketing wartości społecznych t.21

wysyłka: niedostępny
ISBN: 832321350X
EAN: 9788323213505
oprawa: Miękka
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 144
rok wydania: 2003
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
25,37 zł
Cena detaliczna: 
31,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,34

Opis produktu

MICHAŁ STASIAKIEWICZ Psychologiczne problemy społecznej reklamy DOBROSŁAWA BARTKOWSKA-NOWAK "Marketing wartości społecznych "jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowych WIESŁAW BANACH Czy możliwy jest "marketing wartości społecznych"? JAKUB ISAŃSKI Rola mediów, jako rynku przedstawiania cech gości, w przyciąganiu turystów MAGDALENA WEGNER-JEZIERSKA Znaczenie doboru wartości w tworzeniu skutecznego przekazu reklamowego JOLANTA MILUSKA Moda jako instrument rozpowszechniania wartości HANNA MAMZER " Tytus Andronikus ". Teatr, film czy widowisko z wartości? MARIA STRYKOWSKA Przedsiębiorczość jako realizacja pożądanych wartości społecznych
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj