Danuta Kępa-Figura (red.)

Okładka książki Współczesne media t. 2: Współczesne dyskursy medialne
Seria „Współczesne Media”, którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddział
28% rabatu
27,09
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne media Tom 1. Współczesne dyskursy medialne
Seria „Współczesne Media”, którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddział
28% rabatu
30,09
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne media Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami
Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł – Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami – zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym p
14% rabatu
37,81
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne media t.2: Problemy i metody badań nad mediami
Tom jest osiągnięciem naukowym. […] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki […], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku „medialnym”. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak
14% rabatu
36,02
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku
Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także
14% rabatu
30,61
35,70 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii "Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypow
14% rabatu
30,61
35,70 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne media T.2 Przemoc w mediach
Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. [...] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana z różnymi intencjami, ale i stosowana. Tym ważniejszy jest głos nauki, która zdefiniuje, zdia
28% rabatu
30,09
42,00 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesne media t. 1: Przemoc w mediach
Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. […] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana z różnymi intencjami, ale i stosowana. Tym ważniejszy jest głos nauki, która zdefiniuje, zdiagn
28% rabatu
31,60
44,10 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesne media - media multimodalne T. 1
Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawc
25% rabatu
25,34
33,60 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesne media - media multimodalne T. 2
Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawc
25% rabatu
26,93
35,70 zł
niedostępny
Okładka książki Gatunki w mediach elektronicznych T.2
Niniejsza książka jest ósmą z serii „Współczesne media”. [...] Trzon publikacji stanowią teksty wygłoszone podczas konferencji „Współczesne media – gatunki w mediach” zorganizowanej w kwietniu 2016 roku przez Zakład Dziennikarstwa Wydziału
25% rabatu
38,00
50,40 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesne media - Medialny obraz świata
Niniejsza publikacja zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące spo
25% rabatu
30,09
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesne media tom 1 Wartości w mediach
W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkre
25% rabatu
28,50
37,80 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj