Iwona Hofman (red.)

Okładka książki Współczesne media T.2 Przemoc w mediach
Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. [...] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana z różnymi intencjami, ale i stosowana. Tym ważniejszy jest głos nauki, która zdefiniuje, zdia
34% rabatu
27,74
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Redaktor. 20 lat bez 'Kultury'
W dwudziestą rocznicę śmierci Jerzego Giedroycia autorzy tomu przywracają pamięci społecznej postać i dzieło Redaktora, koncentrując się na skatalogowaniu pojęć i wartości, które zachowały walor wektorów współczesności. Nie tyle bowiem isto
34% rabatu
31,90
48,30 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne media Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami
Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł – Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami – zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym p
34% rabatu
29,12
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne media t.2: Problemy i metody badań nad mediami
Tom jest osiągnięciem naukowym. […] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki […], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku „medialnym”. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak
32% rabatu
28,46
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Państwo w czasach zmiany
Przedłożona […] monografia to refleksja na temat niewątpliwego fenomenu, jakim jest państwo – podmiot prawa międzynarodowego, uczestnik stosunków międzynarodowych, terytorialnie zorganizowany „gracz” w polityce światowej, zjawisko niepoddaj
34% rabatu
26,35
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Obrazy Rosji i Rosjan w mediach
Autorzy artykułów zebranych w tej książce podejmują próbę określenia między innymi komponentów obrazu Rosji w środkach masowego przekazu, dywersyfikowania treści w zależności od medium, wizerunków polityków kształtujących dyskurs publiczny,
20% rabatu
32,00
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku
Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także
20% rabatu
28,63
35,70 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Obraz współczesnej Ukrainy w Polsce
Przemiany społeczno-polityczne na Ukrainie wzbudzają zainteresowanie mediów i są komentowane przez elity intelektualne. Współczesne państwo ukraińskie znajduje się w swoistym rozdarciu między przeszłością a przyszłością. W książce poruszono
20% rabatu
30,33
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne media tom 1 Wartości w mediach
W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkre
20% rabatu
30,33
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii "Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypow
20% rabatu
28,63
35,70 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne media t. 1: Przemoc w mediach
Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. […] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana z różnymi intencjami, ale i stosowana. Tym ważniejszy jest głos nauki, która zdefiniuje, zdiagn
29% rabatu
31,51
44,10 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesne media - media multimodalne T. 1
Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawc
25% rabatu
25,27
33,60 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesne media - media multimodalne T. 2
Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawc
25% rabatu
26,86
35,70 zł
niedostępny
Okładka książki Gatunki w mediach elektronicznych T.2
Niniejsza książka jest ósmą z serii „Współczesne media”. [...] Trzon publikacji stanowią teksty wygłoszone podczas konferencji „Współczesne media – gatunki w mediach” zorganizowanej w kwietniu 2016 roku przez Zakład Dziennikarstwa Wydziału
25% rabatu
37,90
50,40 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesne media - Medialny obraz świata
Niniejsza publikacja zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące spo
25% rabatu
30,01
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jan Karski
Jan Karski
Wydawca: UMCS
wysyłka: niedostępny
Jan Karski Monografia jest udokumentowaniem losów Jana Karskiego. Kurier Państwa Podziemnego Opublikowano w niej wystąpienia gości Międzynarodowej konferencji naukowej „Jan Karski. Misja kompletna”, która odbyła się w Lublinie w 2014 roku i
34% rabatu
31,90
48,30 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj