Dobre przywództwo
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326414732
EAN:
9788326414732
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Najlepsze praktyki polskich liderów biznesu
język:
polski
liczba stron:
376
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
90,75 zł
Cena detaliczna:
129,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 90,62 zł
Opis produktu
To świetna książka o jednym z najmniej docenianych wymiarów polskiego sukcesu: nie byłoby polskiej transformacji bez liderów biznesu, którzy każdego dnia muszą odpowiadać na wyzwania coraz bardziej konkurencyjnej globalnej gospodarki, którzy muszą mieć wizje rozwoju firm, ale przede wszystkim zdolność wdrażania tych wizji w życie, przekładania ich na sukces. Liderzy firm działających w Polsce burzą stereotypowy obraz biznesu i udowadniają, że dobre przywództwo odmienia nie tylko firmy, ale również naszą kulturę, środowisko społeczne, że stało się elementem społecznego rozwoju. Co dla mnie, jako kobiety, ważne, wśród bohaterów jest pięć kobiet, a zebrane dobre praktyki pokazują, że dobre przywództwo odzwierciedla bardziej kobiecy niż męski styl kierowania, bo liczą się partnerskie relacje, koncentracja na ludziach, współuczestnictwo. Krzepiące, że w Dobrym przywództwie czytamy nie o Amerykanach czy Francuzach, lecz o sobie. To także nowa jakość.
Henryka Bochniarz, Prezydent Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan
Czekałeś na książkę, która opisuje cechy wyróżniające dobrych liderów, dokumentującą w osobistych wywiadach tajniki sukcesu wybitnych polskich liderów biznesu? Poszukujesz inspiracji i wskazówek, które krok po kroku wyjaśniają, jak stać się naprawdę skutecznym przywódcą? Nie musisz dłużej czekać - przeczytaj egzemplarz Dobrego przywództwa już dziś!
Marshall Goldsmith, autor bestsellerów "New York Timesa":
MOJO i What Got You Here Won't Get You There
Cieszę się, że wreszcie powstała dojrzała książka dotycząca przywództwa wyraźnie odnosząca się do polskich doświadczeń liderów biznesowych, a zarazem oparta na solidnej bazie światowych autorytetów. Dobrze dobrana dwudziestka Polaków - menedżerów reprezentujących różne drogi dojścia do obecnej pozycji i prowadzących firmy różnych branż - daje silne podstawy do wyrobienia sobie opinii na temat przywództwa partycypacyjnego próbującego równoważyć wpływ i znaczenie podstawowych grup interesariuszy: właścicieli, klientów i pracowników firmy. Książka napisana jest w sposób ułatwiający zrozumienie istoty dobrego przywództwa, świetnie łączy teorię z polskimi dobrymi praktykami.
dr Krzysztof Pawłowski, Rektor WSB-NLU z siedzibą w Nowym Sączu
Wizja i nadawanie sensu, My ponad Ja, Nieodzowna kultura, Dyscyplina komunikacji - te i inne tematy poruszane w książce odnoszą się do przywództwa, które zmieni zarówno Ciebie, jak i Twój zespół, które otworzy przed Tobą zupełnie nową płaszczyznę działania. Pomyśl, co przywództwo, które ja nazywam także "odważnym", może zrobić dla Twojej organizacji.
Susan Scott, autorka bestsellerów Fierce Conversations i Fierce Leadership
To wyjątkowa książka nie tyle o samym biznesie, co o twórcach biznesu. Przenikliwe obserwacje i analizy umiejętności przywódczych wyselekcjonowanych liderów doskonale obrazują okres transformacji w Polsce, w którym strach czy obawy zostały zniwelowane wizją, optymizmem, kompetencją myślową i wrażliwością na otoczenie. Powinniśmy być dumni, że mamy takich liderów, a przecież bohaterowie tej książki to tylko przykładowa grupa polskich przywódców, którzy nie ustępują liderom świata zachodniego pod względem swojej kreatywności, determinacji, woli zwycięstwa i wrażliwości na losy człowieka.
Józef Wancer, były Prezes Zarządu Banku BPH, Doradca Zarządu Deloitte
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|