| Dominika Maison  Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne 
                                    Autor:
                                    
                                                Dominika Maison
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wydawnictwo Naukowe PWN
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                Jakościowe metody badań społecznych - podejście aplikacyjne to kompleksowy przewodnik po tym jak planować i prowadzić badania jakościowe w obszarze nauk społecznych, a także jak wyciągać z nich prawidłowe wnioski i przekładać je na praktycz
                             84,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka   P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU 
                                    Autor:
                                    
                                                Dominika Maison
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wydawnictwo Naukowe PWN
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU
                             19% rabatu 59,78 zł 74,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł   Polak w świecie finansów. O psychologicznych... 
                                    Autor:
                                    
                                                Dominika Maison
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wydawnictwo Naukowe PWN
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                „W rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więcej wydaje, kupuje droższe produkty, ma więcej oszczędnoś
                             19% rabatu 59,78 zł 74,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł   Akademia psychologii. Psychologia konsumenta PWN 
                                    Autor:
                                    
                                                Dominika Maison
                                                Stasiuk Katarzyna
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wydawnictwo Naukowe PWN
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadom
                             28% rabatu 53,21 zł 74,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,21 zł   Polak w świecie finansów 
                                    Autor:
                                    
                                                Dominika Maison
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wydawnictwo Naukowe PWN
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Polak w świecie finansówW rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więcej wydaje, kupuje droższe produkt
                             19% rabatu 47,67 zł 59,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł   Jakościowe metody badań marketingowych 
                                    Autor:
                                    
                                                Dominika Maison
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wydawnictwo Naukowe PWN
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spo
                             19% rabatu 32,23 zł 39,90 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł 
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
               
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |  |