Dominika MaisonJakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne
Autor:
Dominika Maison
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Jakościowe metody badań społecznych – podejście aplikacyjne to kompleksowy przewodnik po tym jak planować i prowadzić badania jakościowe w obszarze nauk społecznych, a także jak wyciągać z nich prawidłowe wnioski i przekładać je na praktycz
22% rabatu
61,75 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU
Autor:
Dominika Maison
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Polak w świecie finansów. O psychologicznych...
Autor:
Dominika Maison
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
„W rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więcej wydaje, kupuje droższe produkty, ma więcej oszczędnoś
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Akademia psychologii. Psychologia konsumenta PWN
Autor:
Dominika Maison
Stasiuk Katarzyna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadom
28% rabatu
53,11 zł
74,00 zł
niedostępny
Polak w świecie finansów
Autor:
Dominika Maison
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Polak w świecie finansówW rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więcej wydaje, kupuje droższe produkt
22% rabatu
46,11 zł
59,00 zł
niedostępny
Jakościowe metody badań marketingowych
Autor:
Dominika Maison
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spo
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|