|   Akademia psychologii. Psychologia konsumenta PWN
                            Autor:
                            
                                        Dominika Maison
                                        Stasiuk Katarzyna
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Wydawnictwo Naukowe PWN
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
978-83-01-17539-9                            
                         
                            EAN:
                            
9788301175399                            
                         
                            oprawa:
                            
Twarda                            
                         
                            format:
                            
17.0x24.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
460                            
                         
                            rok wydania:
                            
2014                            
                         (0) Sprawdź recenzje 28% rabatu53,21 zł Cena detaliczna:  74,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,21 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki tej książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |