Stasiuk KatarzynaPsychologiczne aspekty postrzegania ekspertów i ich rekomendacji
Autor:
Stasiuk Katarzyna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
W czasach, w których ludzie dysponują niemal nieograniczonym dostępem do wiedzy, zmieniły się relacje między laikami i ekspertami, a także status tych ostatnich. Coraz częściej ich opinie konkurują z opiniami osób, które nie mają wykształce
22% rabatu
46,00 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Domin
22% rabatu
61,59 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów nauk społecznych oraz dla wszystkich osób, które prowadzą badania wymagające wykorzystania statystyki w analizie danych. Autorzy artykułów omawiają wybrane testy statystyczne w kontek
25% rabatu
15,00 zł
19,95 zł
niedostępny
Akademia psychologii. Psychologia konsumenta PWN
Autor:
Dominika Maison
Stasiuk Katarzyna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadom
28% rabatu
52,96 zł
74,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|