Stasiuk Katarzyna

Okładka książki Psychologiczne aspekty postrzegania ekspertów i ich rekomendacji
W czasach, w których ludzie dysponują niemal nieograniczonym dostępem do wiedzy, zmieniły się relacje między laikami i ekspertami, a także status tych ostatnich. Coraz częściej ich opinie konkurują z opiniami osób, które nie mają wykształce
45% rabatu
32,45
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Psychologia konsumenta
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Domin
27% rabatu
57,31
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki SPSS w praktyce psychologicznej
Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów nauk społecznych oraz dla wszystkich osób, które prowadzą badania wymagające wykorzystania statystyki w analizie danych. Autorzy artykułów omawiają wybrane testy statystyczne w kontek
25% rabatu
15,02
19,95 zł
niedostępny
Okładka książki Akademia psychologii. Psychologia konsumenta PWN
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadom
28% rabatu
53,04
74,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj