| Stasiuk Katarzyna  Psychologiczne aspekty postrzegania ekspertów i ich rekomendacji 
                                    Autor:
                                    
                                                Stasiuk Katarzyna
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wydawnictwo Naukowe PWN
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                W czasach, w których ludzie dysponują niemal nieograniczonym dostępem do wiedzy, zmieniły się relacje między laikami i ekspertami, a także status tych ostatnich. Coraz częściej ich opinie konkurują z opiniami osób, które nie mają wykształce
                             19% rabatu 51,71 zł 64,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71 zł   
                                Psychologia konsumenta - odkryj tajemnice zachowań zakupowych Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Jakie mechanizmy kryją się za naszymi decyzjami zakupowymi? Autorki książki Psychologia konsumenta, Dominika Maison i Katarzyna Stasiuk, wni
                             8% rabatu 77,33 zł 84,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł   
                                Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów nauk społecznych oraz dla wszystkich osób, które prowadzą badania wymagające wykorzystania statystyki w analizie danych. Autorzy artykułów omawiają wybrane testy statystyczne w kontek
                             24% rabatu 15,06 zł 19,95 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,06 zł   Akademia psychologii. Psychologia konsumenta PWN 
                                    Autor:
                                    
                                                Dominika Maison
                                                Stasiuk Katarzyna
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wydawnictwo Naukowe PWN
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadom
                             28% rabatu 53,21 zł 74,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,21 zł 
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
               
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |  |