Escher Iwona![]() Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: 48h
Interaktywne centra nauki to nowoczesne instytucje, które łączą edukację, naukę i rozrywkę, czyniąc osiągnięcia naukowe dostępnymi dla wszystkich. Jednak – jak wiele innych podmiotów rynkowych – funkcjonują dziś w warunkach dużej konkurencj
14% rabatu
41,97 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,97 zł
![]()
Analizując literaturę dotyczącą procesów zarządzania w organizacjach, zauważamy, że zasady i warunki sprawnego funkcjonowania organizacji takich jak przedsiębiorstwa rodzinne należą do mało rozpoznanych w Polsce, a wiedza o ich zachowaniach
14% rabatu
23,98 zł
28,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,98 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|