Escher Iwona![]() Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: 48h
Interaktywne centra nauki to nowoczesne instytucje, które łączą edukację, naukę i rozrywkę, czyniąc osiągnięcia naukowe dostępnymi dla wszystkich. Jednak – jak wiele innych podmiotów rynkowych – funkcjonują dziś w warunkach dużej konkurencj
14% rabatu
42,04 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,04 zł
![]()
This monograph explores the impact of two personality traits (consumer optimism and consumer pessimism) and three cognitive processes (consumer environmental, health and social consciousness) on sustainable consumer behavior. Drawing on sur
14% rabatu
23,16 zł
27,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,16 zł
![]()
Analizując literaturę dotyczącą procesów zarządzania w organizacjach, zauważamy, że zasady i warunki sprawnego funkcjonowania organizacji takich jak przedsiębiorstwa rodzinne należą do mało rozpoznanych w Polsce, a wiedza o ich zachowaniach
14% rabatu
24,02 zł
28,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,02 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|