Glińska-Neweś Aldonanowość
This monograph explores the impact of two personality traits (consumer optimism and consumer pessimism) and three cognitive processes (consumer environmental, health and social consciousness) on sustainable consumer behavior. Drawing on sur
14% rabatu
23,16 zł
27,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,16 zł
Corporate Volunteering Mapping the Conceptual and Intellectual Structure of the Research Field
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
The book focuses on humanistic aspects of contemporary management, generating win-win-win opportunities for companies, their employees and societies the companies operate in. Corporate volunteering is one of the ways to navigate for sustain
14% rabatu
27,45 zł
32,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
Pozytywne relacje interpersonalne w zarządzaniu
Autor:
Glińska-Neweś Aldona
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
„Książka zawiera niezwykle staranną, wszechstronną i dogłębną analizę stosunkowo nowego i słabo znanego u nas nurtu w naukach o zarządzaniu określanego mianem Positive Organizational Scholarship [oraz] wyjątkowo udane połączenie wątków teor
14% rabatu
36,03 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,03 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|