Opakowanie Evenfall (edycja polska) REBEL

Evenfall (edycja polska) REBEL

Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
ISBN: 5902650619654
EAN: 5902650619654
oprawa: 304x306 mm
format: 300x300x70mm
(0) Sprawdź recenzje
26% rabatu
185,86 zł
Cena detaliczna: 
249,95 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 187,84

Opis produktu

Magiczne klany przygotowują się do nowej epoki

Nastał czas zmierzchu dotychczasowego świata. Kruszą się granice rzeczywistości i budzą się siły nadprzyrodzone. Drzewo Świata otwiera swe pełne blasku bramy prowadzące do nieznanych i odległych regionów. Wysyłaj tam wiedźmy ze swojego klanu, aby odkrywały nowe miejsca mocy i przejmowały nad nimi kontrolę. Odprawiaj tajemne rytuały i walcz o magiczne kamienie. Na tronie może zasiąść tylko jedna osoba!

Evenfall to strategiczna gra, w której uczestnicy przewodzą potężnym klanom wiedźm w trudnych czasach zawirowań i konfliktów. Rozgrywka opiera się o efektywne zarządzanie kartami, by jak najlepiej wykorzystać łączące je zależności. Wykorzystując zarówno popularne, jak i nowatorskie mechanizmy, oferuje satysfakcjonującą rozgrywkę, która nabiera smaku, w miarę jak poznajemy wewnętrzne synergie.

Na czym to polega?

  1. Rozgrywka w Evenfall trwa trzy rundy, a każda z nich obejmuje cztery fazy.
  2. W fazie zwiadu gracze pobierają surowce, manę i karty, jak wskazują ich planszetki klanów.
  3. W fazie akcji uczestnicy rozgrywają tury w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. W pojedynczej turze gracz wykonuje jedną akcję główną i dowolną liczbę akcji darmowych.
  4. W ramach akcji możemy: pozyskiwać nowe miejsca mocy, aktywować pola akcji poprzez wysyłanie na nie wiedźm i mędrców, a także aktywować żeton klanu, co pozwoli na przykład na zbieranie surowców.
  5. Sercem gry są jednak karty, które mamy na ręce. Zarówno rytuały, jak i specjaliści mają określony koszt w zasobach, jednak po zagraniu oferują potężne efekty. To właśnie one, umiejętnie zagrywane i łączone, będą zapewniały nam bonusy w trakcie gry i punkty zwycięstwa pod koniec.
  6. Gdy wszyscy gracze spasują, faza akcji dobiega końca i rozpoczyna się faza walk w każdym regionie rozgrywa się rywalizacja o trofea i magiczne kamienie.
  7. W ostatniej fazie gracze przygotowują się do następnej rundy albo, w rundzie trzeciej, do punktowania na koniec gry.

Zawartość:

  • 4 dwuwarstwowe planszetki klanów
  • 4 liczniki many
  • 3 plansze regionów
  • plansza punktacji
  • planszetka Automy
  • 156 kart
  • 109 drewnianych elementów
  • 93 żetony

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj