Figiel Adamnowość
Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach
Autor:
Figiel Adam
Ewa Kozień
Bober Tomasz
Wydawca:
edu-Libri
wysyłka: 48h
Znaczenie wizerunku instytucji, a w szczególności korporacji, dla jej funkcjonowania i rozwoju, jest w dobie mediów społecznościowych nie do przecenienia. Spojrzenie na to zagadnienie z punktu widzenia szerszego kontekstu funkcjonowania gos
28% rabatu
57,42 zł
80,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,42 zł
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
Autor:
Figiel Adam
Ziembińska Magda
Wydawca:
edu-Libri
wysyłka: 48h
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.
Walorem opracowan
41% rabatu
26,42 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,42 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|