Bober Tomasz
Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach
Autor:
Figiel Adam
Ewa Kozień
Bober Tomasz
Wydawca:
edu-Libri
wysyłka: 48h
Znaczenie wizerunku instytucji, a w szczególności korporacji, dla jej funkcjonowania i rozwoju, jest w dobie mediów społecznościowych nie do przecenienia. Spojrzenie na to zagadnienie z punktu widzenia szerszego kontekstu funkcjonowania gos
48% rabatu
41,60 zł
80,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,42 zł
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dl
28% rabatu
15,08 zł
21,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,08 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|