nowość
![]() Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach
Autor:
Figiel Adam
Ewa Kozień
Bober Tomasz
Wydawca:
edu-Libri
wysyłka: 48h
ISBN:
9788368441079
EAN:
9788368441079
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
100
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
57,42 zł
Cena detaliczna:
80,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,42 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Znaczenie wizerunku instytucji, a w szczególności korporacji, dla jej funkcjonowania i rozwoju, jest w dobie mediów społecznościowych nie do przecenienia. Spojrzenie na to zagadnienie z punktu widzenia szerszego kontekstu funkcjonowania gospodarki, w której coraz większe znacznie mają platformy internetowe, jest szczególnie cenne. /.../
Monografia jest cenną pozycją dla studentów marketingu wszystkich szczebli edukacji, ale także pomocniczo dla innych kierunków, związanych z innowacjami, wpływem społecznym i analityką − szczególnie ze względu na wskaźniki wpływu treści generowanych przez użytkowników (UGC) na wartość marki i zwrot z inwestycji. Skorzystać z publikacji mogą też menedżerowie korporacji, ale także mniejszych przedsiębiorstw i instytucji, którzy odpowiedzialni są za tworzenie i zarządzanie wizerunkiem. Na końcu publikację polecić można czytelnikom spoza kręgu specjalistów, osobom ciekawym zachodzących trendów w gospodarce, społeczeństwie, kulturze. Monografia oprócz cennych walorów naukowych ma też aspekt popularnonaukowy (co jest obecnie ważne jako tzw. 3. kryterium ewaluacji dyscyplin naukowych), jest napisana łatwym językiem, a specjalistyczne i angielskie terminy są objaśniane i tłumaczone, tak aby były zrozumiałe nawet dla nieobytego w temacie czytelnika.
Fragment recenzji
dr hab. Dariusza Fatuły, prof. UAFM
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|