Francuz PiotrPsychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
Autor:
Francuz Piotr
Wydawca:
Towarzystwo Naukowe KUL
wysyłka: niedostępny
Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizual
35% rabatu
29,00 zł
44,90 zł
niedostępny
Imagia W kierunku neurokognitywnej teorii obrazu
Autor:
Francuz Piotr
Wydawca:
Wydawnictwo KUL
wysyłka: niedostępny
Piotr Francuz posiada prawdziwie koneserskie kwalifikacje w przywoływaniu dzieł sztuki jako najtrafniejszych egzemplifikacji badanego zjawiska neuropsychologicznego. [...] Wybór dzieł sztuki jako materiału wizualnego jest decyzją znakomitą
9% rabatu
96,09 zł
106,00 zł
niedostępny
Książka jest zbiorem jedenastu oryginalnych artykułów napisanych przez
autorów zarówno wywodzących się ze środowisk akademickich, jak i praktyków
w dziedzinie komunikacji wizualnej. Łączy ich potrzeba głębszego zastanowienia się nad istotą
28% rabatu
30,85 zł
43,10 zł
niedostępny
W bogatej ofercie programowej telewizji dużo miejsca zajmują programy informacyjne. Cieszą się one powszechnym zainteresowaniem i gromadzą przed telewizorami miliony odbiorców.
Można postawić pytanie, czy telewidzowie rozumieją treść progr
39% rabatu
18,68 zł
30,80 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|