Francuz Piotr

Okładka książki Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizual
35% rabatu
29,00
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Imagia W kierunku neurokognitywnej teorii obrazu
Imagia W kierunku neurokognitywnej teorii obrazu
Autor: Francuz Piotr
Wydawca: Wydawnictwo KUL
wysyłka: niedostępny
Piotr Francuz posiada prawdziwie koneserskie kwalifikacje w przywoływaniu dzieł sztuki jako najtrafniejszych egzemplifikacji badanego zjawiska neuropsychologicznego. [...] Wybór dzieł sztuki jako materiału wizualnego jest decyzją znakomitą
9% rabatu
96,09
106,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikacja wizualna
Książka jest zbiorem jedenastu oryginalnych artykułów napisanych przez autorów zarówno wywodzących się ze środowisk akademickich, jak i praktyków w dziedzinie komunikacji wizualnej. Łączy ich potrzeba głębszego zastanowienia się nad istotą
28% rabatu
30,85
43,10 zł
niedostępny
Okładka książki Rozumienie przekazu telewizyjnego
W bogatej ofercie programowej telewizji dużo miejsca zajmują programy informacyjne. Cieszą się one powszechnym zainteresowaniem i gromadzą przed telewizorami miliony odbiorców. Można postawić pytanie, czy telewidzowie rozumieją treść progr
39% rabatu
18,68
30,80 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj