Okładka książki Komunikacja wizualna

Komunikacja wizualna

Wydawca: Scholar
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788373836068
EAN: 9788373836068
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 316
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
30,85 zł
Cena detaliczna: 
43,10 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,85

Opis produktu

Książka jest zbiorem jedenastu oryginalnych artykułów napisanych przez autorów zarówno wywodzących się ze środowisk akademickich, jak i praktyków w dziedzinie komunikacji wizualnej. Łączy ich potrzeba głębszego zastanowienia się nad istotą różnych form komunikacji wizualnej, pochodzeniem tych form, ich przejawami i semantyką. Omówiono tu zagadnienia, które albo są najczęściej kojarzone z komunikacją wizualną, jak malarstwo, fotografia, teatr, film, reklama czy architektura, albo wyznaczają jej granice, jak neuropoznawcze mechanizmy odbioru przekazów wizualnych czy też komunikacja wizualna kreowana przez osoby głuchoniewidome. Polecam tę książkę studentom i wykładowcom w dziedzinach nauk społecznych, humanistycznych i sztuk plastycznych, a także praktykom w dziedzinie komunikacji wizualnej. Adresując ją zwłaszcza do tych ostatnich, pragnę przywołać słowa Kurta Lewina, że nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria. Nie można bowiem świadomie budować komunikatów wizualnych, które miałyby przekazać założone treści, bez znajomości mechanizmów, jakie leżą u podłoża ich kreacji i odbioru. ze Wstępu
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj