Fuzje i przejęcia międzynarodowe w sektorze..
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788382063776
EAN:
9788382063776
oprawa:
oprawa: karton
format:
240x170x10 mm
liczba stron:
183
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
23,04 zł
Cena detaliczna:
33,60 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,97 zł
Opis produktu
Przedmiotem analizy w monografii są przede wszystkim połączenia w wymiarze międzynarodowym, a więc w sytuacji, gdy bank przejmowany oraz przejmujący są z różnych krajów. Jednak nie brak też odniesień do fuzji i przejęć w sektorze bankowym, które wystąpiły, gdy oba banki miały siedziby w tym samym kraju. Książka Magdaleny Markiewicz stanowi bardzo dobre kompendium wiedzy na temat fuzji i przejęć w sektorze bankowym. Choć warto podkreślić, że przedstawiono w niej zarówno uniwersalną teorię połączeń konsolidacyjnych, która ma znaczenie nie tylko w odniesieniu do banków, ale i innych sektorów gospodarczych, jak i egzemplifikację (w tym studia przypadków) oraz świetną analizę i ilustrację liczbową M&A w sektorze bankowym. Należy podkreślić z uznaniem, że znaczną uwagę Autorka skupiła na regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a więc również Polsce.
Bardzo mocną stroną tekstu są pogłębione analizy przeprowadzone na podstawie aktualnych informacji i danych liczbowych które niełatwo pozyskać, a Autorka tego dokonała ilustrujące wielkość, strukturę i przebieg procesów fuzji i przejęć w sektorze bankowym. Było to możliwe dzięki dostępowi do baz danych Thomson Reuters/Refinitiv/LSEG Eikon oraz Orbis na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Monografia ta z pewnością może służyć badaczom podejmującym się analizy M&A w bankowości, a także studentom, gdyż dzięki tej publikacji będą mogli uzyskać i poszerzyć wiedzę z tego zakresu. Z recenzji prof. dr hab. Danuty Marciniak-Neider x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|