nowość
Opakowanie Gra Walczące prowincje

Gra Walczące prowincje

Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
ISBN: 3558380126270
EAN: 3558380126270
format: 310x222x45mm
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
112,69 zł
Cena detaliczna: 
149,95 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 112,69

Gdy kraj staje w ogniu, rozpoczyna się walka o władzę

Wciel się w jednego z przywódców wojskowych w burzliwych czasach Sengoku, gdy Japonia pogrążona jest w wojnie domowej! Walczące prowincje to strategiczna gra, w której rywalizujemy o kontrolę nad 11 zamkami. O możliwościach rozmieszczenia wojsk zadecydują kości, ale to karty taktyki i nasze decyzje mogą przechylić szalę zwycięstwa. Gdy bitwy wybuchają jedna po drugiej, trawiąc kraj ogniem wojny, kluczem do dominacji będzie połączenie sprytu z odrobiną szczęścia. 

Na czym to polega? 

  1. Rozgrywka jest podzielona na 2 etapy: wystawienia i wojny. W pierwszym uczestnicy kolejno rozgrywają tury i zapełniają planszę żołnierzami, aby przygotować się do bitew, które pozwolą wyłonić zwycięzcę w drugiej części gry.
  2. Wystawianie żołnierzy opiera się o rzuty kośćmi. Gracz rzuca trzema, a następnie dzieli je na dwie pule: pojedyncza kość określi, ile jednostek może wystawić, a para wskaże obszar, w którym będzie mógł to zrobić. 
  3. Zamiast wystawiać żołnierzy gracz może skorzystać z jednej z dostępnych kart taktyki. Umożliwiają one zmianę położenia wojsk i wzywanie posiłków. 
  4. Gdy wszystkie pionki żołnierzy zostaną wystawione, rozpoczyna się drugi etap gry – wojna, podczas której sprawdzamy dominację w kolejnych zamkach zgodnie z ich numerami. 
  5. Dominacja na danym obszarze zapewnia nie tylko cenny żeton zamku. Oprócz niego zwycięzca otrzymuje też specjalne pionki wsparcia, które może rozmieścić na sąsiednich obszarach, by wzmocnić swoją pozycję w najbliższych starciach. 
  6. Po rozpatrzeniu wszystkich obszarów gracze sumują wartości zdobytych żetonów zamków. Zwycięży ten, kogo wynik będzie najwyższy.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Walczące prowincje to kwintesencja gry strategicznej. Aby wygrać, musimy sprawnie analizować możliwe ruchy przeciwników i podejmować dobrze skalkulowane decyzje, zwłaszcza w fazie wojny. 
  • Choć wydawać by się mogło, że kości oznaczają chaos i losowość, w tej grze ich udział jest dobrze zrównoważony mnóstwem taktycznych możliwości. To my decydujemy o tym, jak podzielimy pulę oczek, raz na turę możemy przerzucić nasze wyniki, a do tego zawsze możemy skorzystać z kart taktyki i przemieścić naszych żołnierzy na lepsze pozycje. 
  • Instrukcja opisuje też zaawansowane zasady, które wprowadzają pionki i karty daimyō, czyniąc grę jeszcze bardziej strategiczną.
  • Zawartość:

    • plansza
    • 106 pionków
    • 12 kart taktyki
    • 6 kart daimyō
    • 22 żetony zamków
    • 4 żetony katan
    • 12 kości
    • instrukcja
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj