Grabowski Mariusz 
                        Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Grabowski Mariusz
                                    
                                 
                                                            
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Sponsoring telewizyjny może być czynem nieuczciwej konkurencji. Publikacja porusza kwestię uczciwości relacji rynkowych pomiędzy promującym się przedsiębiorcą a innymi podmiotami. Odpowiadając na pytania o granice zgodności z prawem w tym o
                             
                        19% rabatu 
                            22,62 zł 
                            28,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,62 zł 
                    
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
             
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
                    
                         |