Okładka książki Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego

Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788380902756
EAN: 9788380902756
oprawa: Miękka
język: polski
liczba stron: 234
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
22,58 zł
Cena detaliczna: 
28,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,53

Opis produktu

Sponsoring telewizyjny może być czynem nieuczciwej konkurencji. Publikacja porusza kwestię uczciwości relacji rynkowych pomiędzy promującym się przedsiębiorcą a innymi podmiotami. Odpowiadając na pytania o granice zgodności z prawem w tym obszarze, stara się wypełnić niedosyt publikacji na temat prawnych ram sponsoringu telewizyjnego. Porusza bowiem zagadnienie czynu nieuczciwej konkurencji, istotne dla przedsiębiorców, mediów i praktyków prawa.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj