Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego
Autor:
Grabowski Mariusz
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788380902756
EAN:
9788380902756
oprawa:
Miękka
język:
polski
liczba stron:
234
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
22,58 zł
Cena detaliczna:
28,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,53 zł
Opis produktu
Sponsoring telewizyjny może być czynem nieuczciwej konkurencji. Publikacja porusza kwestię uczciwości relacji rynkowych pomiędzy promującym się przedsiębiorcą a innymi podmiotami. Odpowiadając na pytania o granice zgodności z prawem w tym obszarze, stara się wypełnić niedosyt publikacji na temat prawnych ram sponsoringu telewizyjnego. Porusza bowiem zagadnienie czynu nieuczciwej konkurencji, istotne dla przedsiębiorców, mediów i praktyków prawa.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|