Grzegorczyk WojciechControlling działań marketingowych
Autor:
Grzegorczyk Wojciech
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 3 - 5 dni
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynko
27% rabatu
36,50 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Marketing na rynkach międzynarodowych
Autor:
Grzegorczyk Wojciech
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagr
20% rabatu
40,15 zł
49,90 zł
niedostępny
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i k
20% rabatu
36,13 zł
44,90 zł
niedostępny
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach z
20% rabatu
28,08 zł
34,90 zł
niedostępny
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Autor:
Grzegorczyk Wojciech
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczą
20% rabatu
28,08 zł
34,90 zł
niedostępny
Marketing na rynku międzynarodowym
Autor:
Grzegorczyk Wojciech
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia:
* w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków
zagranicznych,
* jakie metody wykorzystuje się p
20% rabatu
47,29 zł
59,00 zł
niedostępny
Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Głównymi celami prezentowanej publikacji są:
• przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych,
• określenie obszarów funkcjonalnoś
45% rabatu
17,32 zł
31,50 zł
niedostępny
Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego,
Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów banko
25% rabatu
17,26 zł
23,10 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|