Grzegorczyk Wojciech

Okładka książki Controlling działań marketingowych
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynko
30% rabatu
34,81
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing na rynkach międzynarodowych
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagr
20% rabatu
40,05
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i k
20% rabatu
36,04
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach z
20% rabatu
28,01
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczą
20% rabatu
28,01
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing na rynku międzynarodowym
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: * w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, * jakie metody wykorzystuje się p
20% rabatu
47,18
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych
Głównymi celami prezentowanej publikacji są: • przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych, • określenie obszarów funkcjonalnoś
45% rabatu
17,32
31,50 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów banko
25% rabatu
17,22
23,10 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj