Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375253443
EAN:
9788375253443
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
132
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
17,32 zł
Cena detaliczna:
31,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,32 zł
Opis produktu
Głównymi celami prezentowanej publikacji są:
• przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych,
• określenie obszarów funkcjonalności stron internetowych,
• ustalenie kryteriów, na podstawie których nastąpi ocena rozwoju i zmian funkcjonalności tych stron,
• przedstawienie zmian zachodzących w funkcjonalności serwisów internetowych banków na przykładzie wybranych banków na polskim rynku bankowym,
• prezentacja postrzegania i oceny stron internetowych banków przez nabywców produktów bankowych,
• określenie wpływu zmian stron internetowych na zachowania nabywców na rynku usług bankowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|