Krawiec Wioletta![]() Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury
Autor:
Krawiec Wioletta
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teore
25% rabatu
29,81 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,81 zł
![]() Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i k
20% rabatu
36,13 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,13 zł
![]() Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Głównymi celami prezentowanej publikacji są:
• przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych,
• określenie obszarów funkcjonalnoś
45% rabatu
17,32 zł
31,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,32 zł
![]() Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego,
Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów banko
25% rabatu
17,26 zł
23,10 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,26 zł
![]() Cykl życia produktu bankowego i jego implikacje dla polityki produktu bankowości detalicznej
Autor:
Krawiec Wioletta
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Niniejsza publikacja stanowi próbę skonfrontowania założeń teoretycznych w zakresie cyklu życia produktu bankowego z realiami polskiego sektora bankowego oraz doświadczeniami banków detalicznych. Przeprowadzone badania nad przebiegiem cyklu
45% rabatu
15,02 zł
27,30 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,02 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|