Grzybczyk Katarzyna

Okładka książki Skradziona kultura Jak Zachód wykorzystuje cudzą własność intelektualną
W książce przedstawiono problem przywłaszczenia kulturowego, czyli wykorzystywania cudzego dziedzictwa niematerialnego. Każdy rozdział opracowania zawiera omówienie innej dziedziny życia (m.in. mody, reklamy, muzyki, filmu, sportu, turystyk
20% rabatu
47,17
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ilustrowane prawo reklamy
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: - ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, - ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
13% rabatu
51,30
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej
Książka przedstawia związki własności intelektualnej z niektórymi charakterystycznymi dla naszych czasów rozrywkami – blogami, Instagramem, fanartem, flash mobami, grami komputerowymi (w tym e-sportem), a także sportem rekreacyjnym, fitness
15% rabatu
50,12
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej
Myszka Miki, Star Wars, Christian Louboutin, Andy Warhol to tylko niektóre z ikon popkultury wybrane przez autorkę w celu pokazania, jak regulacje prawne – czasem sprytnie zinterpretowane – przyczyniły się do wykreowania koncernów, wytwórni
20% rabatu
47,17
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Twórczość internautów w świetle regulacji prawa autorskiego na przykładzie fanfiction
Książka przedstawia analizę działalności twórczej internautów, w szczególności dotyczącej opowiadań fanfiction, w świetle obowiązujących przepisów prawnoautorskich. W monografii zaprezentowano m.in.: - zjawiska socjologiczne i kulturowe w
19% rabatu
80,14
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Prawo reklamy
Prawo reklamy
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: - ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, - ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
15% rabatu
50,12
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Lokowanie produktu
Lokowanie produktu
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Publikacja jest pierwszym na rynku opracowaniem dotyczącym problematyki lokowania produktu po implementacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych. Książka zawiera omówienie takich zagadnień jak: - zalety i wady lokowania produktu
25% rabatu
44,22
59,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj