Prawo reklamy
Autor:
Grzybczyk Katarzyna
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326437724
EAN:
9788326437724
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
SERIA AKADEMICKA
liczba stron:
330
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
47,29 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,18 zł
Opis produktu
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- ustawa - Prawo własności przemysłowej.
Wszystkie zagadnienia są zilustrowane przykładami i orzeczeniami, dzięki czemu czytelnicy mogą zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Znajda też w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.
Trzecie wydanie książki zostało rozszerzone i uzupełnione o rozdziały zawierające omówienie nie tylko nowych regulacji prawnych, lecz także nowych problemów pojawiających się w działalności reklamowej, takich jak lokowanie produktu czy wykorzystanie tatuażu w reklamie.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|