HARVARD BUSINESS REVIEWPrzekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Autor:
HARVARD BUSINESS REVIEW
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę!
Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jedn
33% rabatu
26,59 zł
39,90 zł
niedostępny
Prawdziwe przywództwo Inteligencja emocjonalna Harvard Business Review
Autor:
HARVARD BUSINESS REVIEW
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Odkryj swoją iskrę przywództwa i wykorzystaj ten dar!
Niezależnie od tego, czy przedmiotem rozważań jest armia, załoga zakładu przemysłowego, czy zespół sprzedawców, styl przywództwa ma zasadnicze znaczenie dla odniesienia sukcesu. Niektórz
41% rabatu
23,60 zł
39,90 zł
niedostępny
Szczęście. Inteligencja emocjonalna
Autor:
HARVARD BUSINESS REVIEW
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Na szczęście do szczęścia brakuje niewiele!
Ludzie gonią za szczęściem, marzą o nim, uznają, że bycie szczęśliwym jest warunkiem udanego życia. Równocześnie natura ludzkiego szczęścia pozostaje zagadką, nad którą biedzą się filozofowie, psy
45% rabatu
21,94 zł
39,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|