| Iwona Lupa-Wójcik  Efektywność działań marketingowych w mediach społ. 
                                    Autor:
                                    
                                                Iwona Lupa-Wójcik
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Naukowe Sophia
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowy
                             21% rabatu 62,25 zł 79,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,25 zł   Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu 
                                    Autor:
                                    
                                                Iwona Lupa-Wójcik
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Naukowe Sophia
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związ
                             21% rabatu 61,46 zł 78,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,46 zł   Social Media Strategiczne. Wprowadzenie 
                                    Autor:
                                    
                                                Iwona Lupa-Wójcik
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Naukowe Sophia
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Social media strategicznie. Wprowadzenie to monografia rozpoczynająca cykl książek pod hasłem Social media strategicznie"", w którym autorka zgłębia problematykę strategicznego podejścia do mediów społecznościowych w różnych organizacjach, 
                             21% rabatu 46,49 zł 59,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,49 zł 
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
               
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |  |