Iwona Lupa-WójcikEfektywność działań marketingowych w mediach społ.
Autor:
Iwona Lupa-Wójcik
Wydawca:
Naukowe Sophia
wysyłka: niedostępny
Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowy
21% rabatu
62,14 zł
79,00 zł
niedostępny
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Autor:
Iwona Lupa-Wójcik
Wydawca:
Naukowe Sophia
wysyłka: niedostępny
Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związ
21% rabatu
61,35 zł
78,00 zł
niedostępny
Social Media Strategiczne. Wprowadzenie
Autor:
Iwona Lupa-Wójcik
Wydawca:
Naukowe Sophia
wysyłka: niedostępny
Social media strategicznie. Wprowadzenie to monografia rozpoczynająca cykl książek pod hasłem Social media strategicznie"", w którym autorka zgłębia problematykę strategicznego podejścia do mediów społecznościowych w różnych organizacjach,
21% rabatu
46,40 zł
59,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|