Social Media Strategiczne. Wprowadzenie
Autor:
Iwona Lupa-Wójcik
Wydawca:
Naukowe Sophia
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788365929587
EAN:
9788365929587
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
17x24 cm
liczba stron:
168
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
46,40 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,40 zł
Opis produktu
Social media strategicznie. Wprowadzenie to monografia rozpoczynająca cykl książek pod hasłem Social media strategicznie"", w którym autorka zgłębia problematykę strategicznego podejścia do mediów społecznościowych w różnych organizacjach, głównie przedsiębiorstwach.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|