Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Autor:
Iwona Lupa-Wójcik
Wydawca:
Naukowe Sophia
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788365357373
EAN:
9788365357373
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
17x24 cm
liczba stron:
227
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
61,35 zł
Cena detaliczna:
78,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,19 zł
Opis produktu
Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|