| Jacek Barlik  Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty 
                                    Autor:
                                    
                                                Jacek Barlik
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Poltext
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii 
                             20% rabatu 43,70 zł 54,90 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,70 zł 
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
               
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |  |