Jacek Kotarbiński50 praw marketingu Kotarbińskiego
Autor:
Jacek Kotarbiński
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej
27% rabatu
50,42 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka 50 praw marketingu Kotarbińskiego
Autor:
Jacek Kotarbiński
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej
24% rabatu
44,63 zł
59,00 zł
niedostępny
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akcep
39% rabatu
24,53 zł
39,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|