Jak wygrać wybory?
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788363566210
EAN:
9788363566210
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
14x21 cm
język:
polski
liczba stron:
206
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
27,40 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,32 zł
Opis produktu
Książka przedstawia pułapki, jakie na wyborców zastawiają marketingowcy. Ostrzega przed nimi, lecz - co ważniejsze - wskazuje również, jak je omijać. dr hab. Wojciech Cwalina, prof. SWPS Autor nawiązuje do wielu zagadnień, o których kandydaci mogą jeszcze nie wiedzieć, a profesjonaliści nieraz zapominają. Myślę, że podczas każdych następnych wyborów ta publikacja niewątpliwie wpłynie na decyzje o stawianiu krzyżyków przy nazwiskach kandydatów, jak i... wykreśleniu ich z życia politycznego. Nie sądziłem, że lektura mnie wciągnie i zarwę noc... Nie żałuję. Wiesław Gałązka, specjalista ds wizerunku publicznego i medialnego Książka pokazuje mechanizmy rządzące polityką, w tym kampaniami wyborczymi. Niewątpliwym jej atutem jest zwrócenie uwagi na trendy związane z internetem oraz kształtowaniem marki partii politycznych. Dr Sergiusz Trzeciak, autor książek ,,Marketing polityczny w Internecie"" oraz ,,Kampania wyborcza. Strategia sukcesu
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|