Jędrzejczak BeataWokół słów i znaczeń IX. Słowotwórstwo...
Autor:
red. Ewa Badyda
Jędrzejczak Beata
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
"Wokół słów i znaczeń" to seria wydawanych od 2005 r. monografii słowotwórczych poświęconych pamięci Profesora Bogusława Krei (1931-2002), wybitnego badacza języka, znawcy słowotwórstwa polskiego i słowiańskiego. Na poprzednie monografie sk
31% rabatu
27,36 zł
39,90 zł
niedostępny
Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne
Autor:
Jędrzejczak Beata
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
Slogany reklamowe bywają opisywane jako najprostsze i najbardziej skuteczne komunikaty, za pomocą których nakłania się do kupna czegoś, co ani nie jest dobre, ani potrzebne, ani w ogóle takie, jakie według sloganu miałoby być Mimo to o slog
14% rabatu
17,99 zł
21,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|