Opakowanie KeyForge: Mroczny Przypływ - Talia deluxe REBEL

KeyForge: Mroczny Przypływ - Talia deluxe REBEL

Wydawca: Rebel
wysyłka: niedostępny
ISBN: 5902650615403
EAN: 5902650615403
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
47,80 zł
Cena detaliczna: 
59,41 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,80

Opis produktu

Ekskluzywny starter dla jednego gracza!

Światem Tygla, niczym morską tonią, rządzą przypływy i odpływy. Podczas gdy jedne stworzenia znikają z naszych oczu, inne pojawiają się znikąd wraz z kolejną falą i przynoszą zupełnie nową jakość. A gdy zajrzysz w głębiny, kogo ujrzysz w mrocznej ciemności? Nadchodzi przypływ, a wraz z nim zbliża się zupełnie nowa era, która zmieni Tygiel na zawsze!

KeyForge: Mroczny Przypływ to:

  • około 280 nowych kart, które zwiększą pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia;
  • sekrety tajemniczego kultu podwodnych istot z domu Nautilian, które tylko czekają na odkrycie; 
  • mechanika przypływu, który należy utrzymywać po swojej stronie, aby uwolnić prawdziwy potencjał swojej talii;
  • złe bliźniaki, czyli alternatywne, nikczemne wersje znanych stworzeń.

Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę na Tyglu, w Pakiecie deluxe znajdziesz niezbędny ekwipunek. Poręczne pudełko skrywa w sobie trzy klucze, zestaw niezbędnych żetonów, licznik łańcuchów oraz wszelkie instrukcje objaśniające zasady gry. A do tego jedną z pełnowartościowych, unikalnych Talii Archonta!

Czym jest Keyforge?

To pierwsza na świecie gra unikalnych talii. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.

Jak to działa?

Rozgrywka w KeyForge składa się z serii tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym domem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech domów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego domu.

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj