Kosmetologia Tom 2
Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Wydawca:
PZWL
wysyłka: 48h
ISBN:
9788320057478
EAN:
9788320057478
oprawa:
oprawa: twarda
format:
257x221 mm
język:
polski
liczba stron:
600
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
195,34 zł
Cena detaliczna:
249,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 187,87 zł
Opis produktuU podstaw wydania II tomu Kosmetologii leżała konieczność kompleksowego ujęcia całości zagadnień kosmetologicznych, uzupełnionych o wiedzę nauk zintegrowanych z kosmetologią. Opracowanie powstało na postawie wiedzy i doświadczenia praktycznego specjalistów wielu dziedzin z całej Polski.
W II tomie podjęto kosmetologię jako dziedzinę interdyscyplinarną, wiążącą się bezpośrednio lub pośrednio z licznymi dziedzinami medycznymi i chemicznymi. Wielokierunkowość kosmetologii zachęca do współpracy specjalistów wielu dziedzin. Kosmetolodzy to dziś szeroko wykwalifikowani specjaliści wykonujący czynności, w tym zabiegi, między lekarzem dermatologiem, lekarzem medycyny estetycznej, farmaceutą, fizjoterapeutą i chemikiem. W tym kontekście kosmetolodzy mogą działać na szczeblu współpracy diagnostycznej, zabiegowej (terapeutycznej) oraz badawczo-naukowej.
Kosmetologia to jedyna pozycja na rynku wydawniczym z tej dziedziny, która kompletnie obejmuje tematykę kosmetologiczną. Mamy nadzieję, że stanie się ona pomocna w kształceniu i w pracy kosmetologów oraz wielu specjalistów dziedzin estetycznych, medycznych i chemicznych.
Uważam, że książka ta ma dużą wartość naukową, dydaktyczną i będzie cenną pozycją nie tylko dla kosmetologów ale również spełni oczekiwania wszystkich osób interesujących się tymi problemami oraz pozwoli kosmetologom na poszerzenie swoich zabiegów i podniesienie swoich kwalifikacji. Fragment recenzji prof. dr hab. n. med. Barbary Zegarskiej , x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|