Teoria komunikowania publicznego i politycznego
Wydawca:
Astrum
wysyłka: 48h
ISBN:
9788372490926
EAN:
9788372490926
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
192x236 mm
język:
polski
Seria:
KREATYWNOŚĆ
liczba stron:
248
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
56,99 zł
Cena detaliczna:
80,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,91 zł
Opis produktu
W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|