Okładka książki Teoria komunikowania publicznego i politycznego

Teoria komunikowania publicznego i politycznego

Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
ISBN: 9788372490926
EAN: 9788372490926
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 192x236 mm
język: polski
Seria: KREATYWNOŚĆ
liczba stron: 248
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
57,07 zł
Cena detaliczna: 
80,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,07

Opis produktu

W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj