|   Media i nowoczesność
                            Autor:
                            
                                        Thompson John R.
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Astrum
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
9788372490858                            
                         
                            EAN:
                            
9788372490858                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            podtytuł:
                            
Społeczna teoria mediów                            
                         
                            format:
                            
19x23 cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            KREATYWNOŚĆ
                            
                         
                            liczba stron:
                            
264                            
                         
                            rok wydania:
                            
2006                            
                         (0) Sprawdź recenzje 26% rabatu59,38 zł Cena detaliczna:  80,00 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,38 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc?
W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu. Konsekwencje tej transformacji mają wpływ na wiele aspektów naszego życia, od najbardziej intymnych osobistych doświadczeń do zmiany natury sfery publicznej i zjawiska widoczności publicznej. Thompson rozwija swoje argumenty poprzez analizę kilku powiązanych ze sobą tematów: 
- wzrost medialnych interakcji 
- kreacje nowych form widoczności medialnej 
- pojawienie się globalnych sieci komunikacyjnych 
- transformację tradycji 
- własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie 
- zmianę charakteru sfery publicznej
"Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów" to doskonałe źródło dla studentów socjologii i politologii, badaczy socjologii kultury i mediów, a także wszystkich zainteresowanych teorią komunikowania.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |