Krzyścin Mirosława

Okładka książki Reklama produktów i usług bankowych
Te­mat po­dat­no­ści kon­su­men­tów na re­kla­mę pro­duk­tów fi­nan­so­wych jest ma­te­rią nie­zwy­kle de­li­kat­ną. Na po­dej­mo­wa­ne de­cy­zje na­byw­cze ma bo­wiem wpływ ca­ły sze­reg czyn­ni­ków, czę­sto trud­no uchwyt­nych i nie­jed­n
33% rabatu
39,36
59,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj