Kula AgnieszkaRedundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne
Autor:
Kula Agnieszka
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
Czy redundancja może być terminem? Z jednej strony obrosła negatywnymi konotacjami (np. tekst redundantny = tekst rozwlekły), z drugiej wydaje się pojęciem na tyle nieznanym (niemal trudnym do wymówienia), że nieosadzonym w potocznych konte
17% rabatu
21,46 zł
26,00 zł
niedostępny
Cechy stylowe publicystyki ekonomnicznej na materiale "Polityki" z lat 1957-2004
Autor:
Kula Agnieszka
Wydawca:
Poznańskie
wysyłka: niedostępny
Teoria cech stylowych
O kontekście: pozajęzykowe determinanty stylu
O gospodarce specjalistycznie, ideologicznie, krytycznie
Architektoniczne, tektoniczne i graficzne wykładniki stylu
45% rabatu
16,50 zł
30,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|