Kulig Agnieszka
Urokliwe Podlasie i siła kobiecej solidarności. Opowieść o odrodzeniu, magii ukrytej w prostocie natury i dawnych tradycjach. Alina, szukając ukojenia po stracie życiowego partnera, postanawia uciec z miasta i przenieść się na urokliwą podl
43% rabatu
25,80 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka audiobook
A gdyby tak z historii wymazać wydarzenia Drugiej Wojny Światowej? Jak wyglądałaby dziś Polska, gdyby nie zniszczyły jej wojska Trzeciej Rzeszy? Kim byśmy byli, kogo spotkali i co robili, gdyby nasi przodkowie otrzymali drugą szansę? Choć o
40% rabatu
28,80 zł
47,90 zł
Dodaj
do koszyka
ILE RAZY MOŻNA ZOSTAĆ ODRZUCONYM I ZRANIONYM? ILE RAZY MOŻNA DAWAĆ OSTATNIĄ SZANSĘ? Marzenia nie spełniają się ot tak, jak za skinieniem czarodziejskiej różdżki. Wie o tym Sławek, który po piętnastu latach od skończenia szkoły, na spotkaniu
85% rabatu
7,18 zł
47,90 zł
Dodaj
do koszyka audiobook
Czy w małych mazurskich Wikliszkach Anna i Radek postanowią na nowo zawalczyć o swoje szczęście i znajdą do siebie drogę? Anna jest pisarką z Warszawy, która przyjechała na wieś, żeby w spokoju napisać kolejną książkę. Radek jest meteorolog
29% rabatu
23,48 zł
32,95 zł
Dodaj
do koszyka Nawłoć jeszcze nie kwitnie
Autor:
Kulig Agnieszka
Wydawca:
Filia Wielkie Litery
wysyłka: niedostępny
Książka wydana w serii Wielkie Litery – w specjalnym formacie z dużą czcionką dla seniorów i osób słabowidzących.
Urokliwe Podlasie i siła kobiecej solidarności.
Opowieść o odrodzeniu, magii ukrytej w prostocie natury i dawnych tradycjach.
9% rabatu
49,77 zł
54,90 zł
niedostępny
Prezentowane egzemplarze mogą posiadać pewne uszkodzenia, takie jak porysowane lub nieco uszkodzone okładki, zagięcia, zżółknięcia, zbite narożniki itp. ILE RAZY MOŻNA ZOSTAĆ ODRZUCONYM I ZRANIONYM? ILE RAZY MOŻNA DAWAĆ OSTATNIĄ SZANSĘ? Mar
47,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|