Levinson Conrad Jay

Okładka książki Reklama partyzancka
Reklama partyzancka
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Najlepsza reklama za (pół) darmo Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką? Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej? Jak mierzyć skuteczność reklamy? Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właś
27% rabatu
35,94
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z naj
20% rabatu
39,42
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi
27% rabatu
35,75
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing partyzancki
Marketing partyzancki
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane ta
17% rabatu
57,43
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj