Marketing partyzancki
Autor:
Levinson Conrad Jay
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326412523
EAN:
9788326412523
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
424
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
17% rabatu
57,57 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,43 zł
Opis produktu
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:
- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,
- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,
- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,
- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,
- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.
Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|