Liczmańska Katarzyna![]() Strategie marek produktowych na rynku FMCG
Autor:
Liczmańska Katarzyna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Dr Katarzyna Liczmańska – jest adiunktem w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktyczne doświadczenia, na podstawie których rozwiązuje problemy biznes
14% rabatu
30,83 zł
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|