| Lisowska-Magdziarz Małgorzatanowość   
                                Dlaczego jesteśmy tacy… to pierwsza próba całościowego socjosemiotycznego i medioznawczego opisu kultury popularnej w PRL. Małgorzata Lisowska-Magdziarz przygląda się programom kultury masowej w socjalizmie realnym oraz kapitałom kulturalny
                             41% rabatu 34,63 zł 59,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,59 zł   
                                Opis semiotyki wszystkich mediów i całej komunikacji masowej jest
niemożliwy, bo musiałaby to być semiotyka wszystkiego. Można
jednak badać media przy pomocy narzędzi semiologicznych, odkrywając
w ten sposób wewnętrzne mechanizmy i prawidło
                             23% rabatu 30,72 zł 40,01 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,72 zł   
                                Dlaczego jesteśmy tacy… to pierwsza próba całościowego socjosemiotycznego i medioznawczego opisu kultury popularnej w PRL. Małgorzata Lisowska-Magdziarz przygląda się programom kultury masowej w socjalizmie realnym oraz kapitałom kulturalny
                             34% rabatu 32,24 zł 49,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,76 zł   Nienawiść w mediach 
                                    Autor:
                                    
                                                Całek Agnieszka
                                                Lachowska Karolina
                                                Lisowska-Magdziarz Małgorzata
                                                Marcin Pielużek
                                                Wietoszko Rafał
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Libron
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Przystępując do pracy nad tą książką, wiedzieliśmy, czego się spodziewać: dobrze znamy literaturę przedmiotu i na co dzień obserwujemy polską mediasferę. Chcieliśmy tylko pokazać, jak można badać nienawiść w mediach za pomocą narzędzi anali
                             31% rabatu 30,27 zł 44,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,27 zł   Feniksy, łabędzie, motyle wysyłka: niedostępny 
                                Jak być pięknym, młodym, zdrowym, bogatym i dobrze wyglądać nago? Makeover shows, telewizyjne opowieści o transformacyjne dostarczają nam historii o kobietach i mężczyznach którzy przy pomocy środków, wiedzy i zachęty ze strony mediów masow
                             26% rabatu 29,64 zł 39,90 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64 zł   Media powszednie wysyłka: niedostępny 
                                Infosferę współczesnego człowieka kształtują dzisiaj szerokie paradygmaty medialne: infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja i melodramatyzacja, a także przystosowanie zawartości mediów do męskiej i kobiecej bazy rodzajowej
                             19% rabatu 33,86 zł 41,90 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,86 zł 
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
               
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |  |