Lisowska-Magdziarz Małgorzata
Opis semiotyki wszystkich mediów i całej komunikacji masowej jest
niemożliwy, bo musiałaby to być semiotyka wszystkiego. Można
jednak badać media przy pomocy narzędzi semiologicznych, odkrywając
w ten sposób wewnętrzne mechanizmy i prawidło
20% rabatu
31,89 zł
40,01 zł
Dodaj
do koszyka Nienawiść w mediach
Autor:
Całek Agnieszka
Lachowska Karolina
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
Marcin Pielużek
Wietoszko Rafał
Wydawca:
Libron
wysyłka: niedostępny
Przystępując do pracy nad tą książką, wiedzieliśmy, czego się spodziewać: dobrze znamy literaturę przedmiotu i na co dzień obserwujemy polską mediasferę. Chcieliśmy tylko pokazać, jak można badać nienawiść w mediach za pomocą narzędzi anali
31% rabatu
30,21 zł
44,00 zł
niedostępny
Feniksy, łabędzie, motyle
wysyłka: niedostępny
Jak być pięknym, młodym, zdrowym, bogatym i dobrze wyglądać nago? Makeover shows, telewizyjne opowieści o transformacyjne dostarczają nam historii o kobietach i mężczyznach którzy przy pomocy środków, wiedzy i zachęty ze strony mediów masow
26% rabatu
29,59 zł
39,90 zł
niedostępny
Media powszednie
wysyłka: niedostępny
Infosferę współczesnego człowieka kształtują dzisiaj szerokie paradygmaty medialne: infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja i melodramatyzacja, a także przystosowanie zawartości mediów do męskiej i kobiecej bazy rodzajowej
19% rabatu
33,80 zł
41,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|