Lotko Aleksander

Okładka książki Marketing wobec ponowoczesności
Marketing wobec ponowoczesności
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Po­no­wo­cze­sność (post­mo­der­nizm) jest obec­nym okre­sem roz­wo­ju spo­łe­czeństw. Cha­rak­te­ry­zu­je się bra­kiem uni­wer­sal­nych punk­tów od­nie­sie­nia, wie­lo­ścią oraz wspó­łist­nie­niem sty­lów i gu­stów, zmie­nia­ją­cych się bł
28% rabatu
25,10
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,10
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj